Tva dagar kvar

Det ar sjukt hur fort tiden har gatt. Nu har jag bara tva dagar kvar har pa garden och med barnen i byn. Kanns helt fel och jag vill verkligen inte aka hem.

Aven idag har jag varit med i Health Project. Som forra veckan gick vi runt och tvattade rent sar, vagde och matte barn, matade de tva undernarda systrarna och Prettie som ar bade mentalt och fysiskt handikappad o.s.v. Vi delade aven ut lite mossor, jackor och skor till barn som var i storst behov av det.
Vet att jag har sagt det har typ tusen ganger med de har barnen ar sa sjukt sota! De ar helt underbara och galnare barn far man leta efter.  Jag vill verkligen verkligen verkligen INTE aka har ifran.

Under de tva sista dagarna kommer jag vara med i dagisgruppen som vi kunnat starta igen nu nar fler volontarer har kommit.  Pa onsdagkvall tar jag nattbuss till Delhi som jag ska utforska pa egen hand under ett par dagar innan jag aker vidare till London.

Kommentarer
Postat av: Bodil Berglund

Hej Ann CAroline Berit Linnéa, jag förstår att det smärtar att lämna dessa barn som du helhjärtat ägnat all din tid. Kolla om vi på något sätt kan fortsätta att stötta dem hemifrån och att vi får garantier att hjälpen når dessa familjer. Dehli ensam? Låter intre alls bra. Hur ska du bo, vem kollar var du tar vägen etc? Ber att du stillar vår oro. Är du säker på att det är okay att som ung vit kvinna vara på egen hand i Dehli. Försvinner du eller något händer dig så är du utom räckhåll. Vi ringer dig i morgon kväll. Vilken tid är det bäst att vi ringer hemifrån och hur stor är tidsskillnaden? Många kramar - jag ... dig. Mamma

2011-01-03 @ 18:56:20
Postat av: Bodil Berglund

Hej Carro, ber att du tar bort föregående kommentar då jag uttryckte mig bakvänt. Ska naturligtvis vara blond. Hej Ann CAroline Berit Linnéa, jag förstår att det smärtar att lämna dessa barn som du helhjärtat ägnat all din tid. Kolla om vi på något sätt kan fortsätta att stötta dem hemifrån och att vi får garantier att hjälpen når dessa familjer. Dehli ensam? Låter intre alls bra. Hur ska du bo, vem kollar var du tar vägen etc? Ber att du stillar vår oro. Är du säker på att det är okay att som ung blond kvinna vara på egen hand i Dehli. Försvinner du eller något händer dig så är du utom räckhåll. Vi ringer dig i morgon kväll. Vilken tid är det bäst att vi ringer hemifrån och hur stor är tidsskillnaden? Många kramar - jag ... dig. Mamma



2011-01-04 @ 08:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0