Till mamma

Hej mamma,
Eftersom jag vet att din favorit-timme pa dagen ar nar du laser min blogg och far skriva ett litet inlagg somvisar hur mycket du alskar mig tanker jag inte saga at dig att sluta. Skriv pa du, men SNALLA, SNALLA sluta kalla mig for ditt gryn/din hona/hjartegull/alsklingshona/alsklingsmaja/honan/gullunge och ja, du fattar poangen. Kalla mig hellre for det namn du faktiskt dopte mig till eller nagot annat som inte far mig att kanna mig som fem ar igen.

Och jag vet att du blev lite besviken pa detta inlagg nu eftersom du sjalvklart trodde att jag hade skrivit nagot om hur mycket jag alskar och saknar dig nar du sag rubriken. Sorry.. For att trosta dig lite far jag vall tillagga att det ska bli gott att ata din mat nar jag kommer till Sverige i februari.

Kommentarer
Postat av: Bodil Berglund

Okay, jag älskar dig iallafall. Natti Ann Caroline Berit Linnéa./Mamma

2011-01-02 @ 22:45:34
Postat av: Bodil Berglund

Okay, jag älskar dig iallafall. Natti Ann Caroline Berit Linnéa./Mamma

2011-01-02 @ 22:46:03
Postat av: Jacob

Nog trodde jag att du hade mer innanför pannbenet än att skriva ett sånt här inlägg för att alla ska se det. Varför ligger det så mycket prestige i att hon kallar dig kärleksfulla ord? Tror du att dina kompisar ska tycka att du är töntig? Det börjar bli dags att växa ifrån den här fjortisperioden du befinner dig i, du är trots allt 20 år i år. Skriv ett mail till mamma enbart istället om du vill att hon ska sluta.Till och med jag blev besviken över att se det här inlägget.

2011-01-02 @ 22:46:05
Postat av: moa-li

håller med bror din!! saknar dig hönan vi ses snart i spaaaaain ;D <3

2011-01-02 @ 23:21:19
URL: http://mooali.blogg.se/
Postat av: Anonym

alskar dig ocksa mamma.

jacob, inte ett dugg radd att mina kompisar ska tycka att jag ar tontig och fjortis far jag ju hora tillrackligt manga ganger av dig sa.. du skot dig sjalv lite i foton nar du sager att jag inte har nagiot innanfor pannbenet for att jag skrev inlagget har. Osmart av dig att kommentera pa det sattet har da. For en gangs skull jacob, lagg ner med att forsoka uppfostra mig. Det gor nog mamma och pappa sa bra sjalva

2011-01-03 @ 15:22:26
Postat av: Victor

Underbart med lite syskonkärlek i blogg kommentarer! juste Caroline. jag smygspanar lite om vad som händer där borta bara så att du vet, hoppas du känner pressen av att skriva något mycket viktigt!

2011-01-04 @ 06:40:30
Postat av: Bodil Berglund

Natti A Carro Bl. Har försökt ringa dig ikväll men jag tror att klockan var för mycket. tror att du försökte ringa mig men att jag inte hörde det tyvärr. Är ledig ons, to och fredag. Känner dessvärre att jag är på nedräkning. Förkylning på G i bröstet. Förtog mig med 3 timmars träning igår. Promenad i rask takt, gym, konditionsträning, simning och blött hår och utan jacka på vägen till bilen. Dricker äcklig whisky i mängder för att försöka förhindra förkylningen att bryta ut. På söndag åker JB till Spaniem igen. Möter du honom? Familjen gör det inte då de har ingen bil och inte verkar så omtänksamma. Jag bryter ihop av längtan. Kram älskade Carro. Mamma

2011-01-04 @ 22:56:36
Postat av: Bodil Berglund

Natti A Carro Bl. Har försökt ringa dig ikväll men jag tror att klockan var för mycket. tror att du försökte ringa mig men att jag inte hörde det tyvärr. Är ledig ons, to och fredag. Känner dessvärre att jag är på nedräkning. Förkylning på G i bröstet. Förtog mig med 3 timmars träning igår. Promenad i rask takt, gym, konditionsträning, simning och blött hår och utan jacka på vägen till bilen. Dricker äcklig whisky i mängder för att försöka förhindra förkylningen att bryta ut. På söndag åker JB till Spaniem igen. Möter du honom? Familjen gör det inte då de har ingen bil och inte verkar så omtänksamma. Jag bryter ihop av längtan. Kram älskade Carro. Mamma

2011-01-04 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0