Siiiiiista dagen i Banjara Basti

Sista dagen med barnen. Vi akte som vanligt till Banjari och borjade dagen med lite sang och mat till barnen. Det var huuuuur gulliga som helst och en tjej borjade grata nar hon fick reda pa att jag skulle aka hem idag. Shit, kommer sakna det har barnen sa sjukt mycket. Det har ar utan tvekan det bast jag gjort I hela mitt liv. Jag lar val inte riktigt fatta att jag inte kommer traffa dom igen foren imorgon nar jag inte satter mig I en bil tillsammans med de andra volontarerna utan istallet befinner mig I Delhi.

Pa eftermiddagen akte vi tillbaka till Banjara igen och kan man verkligen fa ett battre avslut pa den har tiden an att fa ha Kushi (hon med den rosa mossan) I famnen hela tiden. De tar tidernas sotaste unge!!

Det blir ett kort inlagg for jag har lite bradis till maten (den sista maltiden!!) Ikvall tar jag nattbussen till Delhi dit jag anlander tidigt imorgonbitti. Pa fredag aker jag till London for att traffa min kusin Marcus. Pa kopet far jag tydligen traffa Calle. Det ska bli riktigt roligt!

Nu maste jag kila, vi hors!



  
 

 


Kommentarer
Postat av: Simone Andersson

Carro jag hoppas du har haft det lika fantastiskt som jag hade det. Indien är ett land som berör. har kollat på dina bilder. blir så glad när jag ser barn jag känner igen som khushi, Carina och Solaram! Banjara och dessa barn kommer alltid finnas med i ens hjärta!Pussar ocg lycka till med hemresan!

2011-01-06 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0