Annu en helg

Jag kom pa att jag helt och hallet missade lucia! Det ar inte direkt mycket till julkansla man har har nere. Egentligen bryr jag mig verkligen inte o matt jag missar julen i ar men det kanns bara sa konstigt nar man tanker pa hur annorlunda de tar hemma just nu. Alla forberedelser infor jul o.s.v.


I helgen akte vi till Jaipur. Det betyder att jag bara har Delhi kvar innan jag har varit i alla stader i The Golden Triangle – Agra, Jaipur och Delhi.

Pa lordagen besokte vi The City Palace och efter det sa spenderade vi en hel del tid pa att shoppa. Allt ar sa sjukt billigt men det gor bara att man spenderar mer, haha! Hotellet vi bode pa var helt ok, men jag har aldrig varit med om nagra langsamare manniskor nard et kommer till att servera maten. Helt sjukt! Det tog liksom 15 min innan nan ens kom fram med menyn. Och da for att vi bad dom. I alla fall, alla fick for sig att prova Samosa (allt man provar ar ju en vild gissning da man inte har en aning om vad nagot ar). De slutade med att alla satt och grat och gjorde sitt basta for att andas. Aven varan guide sa att det var den starkaste samosa han nagonsin atit!

Pa sondagen akte vi till upp I Bergen och kollade pa Amber Fort. Det var riktigt fint! Jag gillade det mer an Agra Fort smo vi besoket forra helgen. Alla bilder (om jag far upp nagra) ar fran Amber Fort!

Annars gillade jag inte Jaipur speciellt mycket faktiskt. For stort och for mycket trafik!

              

  
               


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara bra carro :D<3 jag läser din blogg varje dag :D du har det bra förstår jag :D jag fattar inte vad du skriver här carro:S "glömmer att de med allt jag bad om"? vad menar du ?



sen skriver du "" den första påsen och sen du du har hämtat"? vad betyder det?



vad är det jag ska göra skriv en gång till:) puss på dig carro jag ölskar dig kram:) det ska jag!



Häftiga bilder carro det ser hur häftigt ut som helst!



Häftiga kläder också, och häftig syrra man har!

2010-12-19 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0