Tredje dagen i skolan

Idag har jag statt och rabblat veckodagarna minst tusen ganger. Och anda var jag tvungen att fraga Emely vilken dag det ar idag innan jag borjade skriva detta. Tisdag alltsa..

Skolan var jatterolig. Barnen var som vanligt jattegulliga och lika glada som alltid. Dock kommer jag nog komma hem med ett antal knackta ryggkotor for alla vill de bli burna, och garna tre pa samma gang!
Vi agnade storre delen av tiden at att forsoka lara alla alfabetet och att rakna till 20. Inte lika latt som det later kan jag meddela!

Mer hinner jag inte skriva nu for min internettid gar ut om 10 min. Agnade ju all tid pa att fa upp de dar bilderna! Mer info imorgon!!

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0